Często zadawane pytania

pytania o musicon

Czy mogę kupić Musicon do domu?

Tak, Musicon Home to wersja naszego urządzenia nadająca się do nauki i zabawy w warunkach domowych.

Jeśli masz pytania na temat Musicon Home zadzwoń do Natalii pod numer: 517 115 550

Czym się różnią musicon home, one, edu, care i exh?

Każda z wersji Musiconu przeznaczona jest do użytku przez innego odbiorcę.

  • Musicon Home gra w domach,
  • Musicon EDU to urządzenie przystosowane do placówek edukacyjnych,
  • Musicon ONE to instrument dla żłobków i klubów malucha,
  • Musicon CARE to zestaw przeznaczony do pracy w placówkach terapeutycznych,
  • Musicon EXH pozwala na bardzo dużą eksploatację podczas wystaw, pokazów, czy w salach zabaw.
Jaką dajecie gwarancję na urządzenie Musicon?

Standardowo okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wyjątkiem jest wersja Musicon EXH, na którą dajemy 12-miesięczną gwarancję.

Jak dostarczacie Musicony?

Musicony wysyłamy przesyłką kurierską. Korzystamy z kilku firm kurierskich, jeśli masz preferencje związane z tym, którą z nich mamy wybrać do dostarczenia Tobie Musiconu – napisz do nas.

Ile waży przesyłka?

Jedyne 60 kg.

Co jeśli chcę kupić Musicon, ale moja działalność nie pasuje do żadnej z 4 kategorii?

Napisz lub zadzwoń do nas – postaramy się wybrać dla Ciebie najlepszą opcję, a może nawet stworzymy specjalnie dopasowany do Twoich potrzeb zestaw.

Skontaktuj się z nami

Wyślij
Dziękujemy za wiadomość. skontaktujemy się wkrótce
Wystąpił błąd przy wysyłaniu formularza. Prosimy o kontakt telefoniczny